Tipografie

În Italia, designerii și imprimantele timpurii au creat multe dintre literele care ne influențează astăzi. S-ar putea spune că cultura noastră a crescut, este educată și a crescut prin medierea scrierilor și cred că acesta este unul dintre motivele pentru care scrierile au un loc atât de ferm în istoria noastră culturală.
Odată cu nașterea Internetului, a avut loc o explozie creativă în arta tipografiei. Digitalizarea a deschis tipografia unei noi generații de designeri și laici independenți. Designerii Web au acum o multitudine de opțiuni de fonturi și fonturi, făcând tipografia mai diversă ca niciodată.
Nu știm ce ne rezervă viitorul pentru designul cărților digitale, dar putem fi siguri că digitalizarea și creșterea cărților electronice vor schimba tipografia pentru totdeauna. Capacitatea de a crea tipografie va deveni omniprezentă, iar aplicarea principiilor și a celor mai bune practici dezvoltate de generații de lucrători calificați și profesioniști va scădea. Cartea ta va începe să se contureze în marea operă de artă pe care o va deveni într-o zi.
Un design și o tipografie cu gust și lizibil vă pot ajuta cartea să iasă în evidență din mulțime. Un text bine conceput poate face diferența dintre obișnuit și extraordinar, mai ales dacă abia începeți cu designul.
Învățarea elementelor de tipografie vă ajută să înțelegeți cum să alegeți un font adecvat pentru proiectele dvs. de proiectare. Este nevoie doar de un interes în tipografie pentru a percepe mai mult și pentru a vedea mai mult și pentru a putea face mai mult cu munca proprie.
Aflați elementele de bază ale designului, inclusiv tipografia, în cursul nostru scurt de 4 săptămâni Design 101. Să examinăm modul în care puteți utiliza tipografia în designul grafic pentru a vă atinge obiectivele. Înainte de a ne arunca cu capul, să începem cu o perfecționare despre ce tipografie este și cum este folosită.
Tipografia este arta și tehnica aranjării tipografiilor în așa fel încât limbajul scris să fie lizibil, lizibil, atrăgător și reprezentat vizual. Tipografia este un aranjament strategic de tip pentru a face un limbaj scris mai ușor de citit și atrăgător vizual.
Există multe modalități de a deveni creativ cu tipografia în designul grafic pentru a lăsa o impresie asupra privitorului. Tipografia poate fi folosită și în alte moduri decât pentru a susține nevoile vizuale pentru a comunica mesajul designului.
În exemplul următor, putem vedea cum anumite zone de text ies în evidență și atrag atenția asupra tipografiei în proiectare. Posibilitățile de a atrage atenția asupra tipografiei includ mărirea fontului, Schimbarea culorilor, schimbarea fontului sau fontului și contrastul elementelor din jur. Acesta este un exemplu de design grafic în care tipografia este în prim plan și stabilește semne și efecte.
Tipografia cuprinde stilul, aspectul și structura caracterelor, care au scopul de a declanșa anumite emoții sau de a transmite un anumit mesaj. Tipografia în esență este arta aranjării literelor și a textului, astfel încât copia să fie lizibilă și suficient de clară pentru a face apel la cititor.
Tipografia este adesea trecută cu vederea, dar este o parte crucială a designului interfeței cu utilizatorul. În acest videoclip, mentorul CareerFoundry Design Olga află de ce tipografia contează și diferența pe care o poate face pentru utilizatorii dvs.
Pentru a afla ce tipare de design tipografic sunt comune în designul web modern și cum pot fi rezolvate problemele tipografice tipice, am efectuat cercetări ample pe 50 de site-uri web populare, unde tipografia este mai puțin importantă decât de obicei sau cel puțin mai mult decât de obicei. Am analizat foile de stil tipografice și am căutat asemănări și diferențe. Am selectat ziare populare, reviste, bloguri și diverse site-uri legate de tipografie.
Este timpul să prezentăm o doză frumoasă și proaspătă de resurse tipografice. Pentru a vă ajuta să îmbunătățiți tipografia desenelor dvs., vă prezentăm noi articole, instrumente și resurse utile legate de tipografie. Va fi prezentată învățarea elementelor de bază ale tipografiei, învățarea cum să combinați fonturile și să știți ce să căutați atunci când selectați un font.
Astăzi vedem o tipografie bogată și accesibilă și o multitudine de posibilități de culegere pe web, cu o serie de modele web remarcabile bazate pe tip. Fontul pe care îl alegeți și modul în care funcționează cu aspectul, grila și schema de culori pot fi diferența dintre designul bun, rău și cel excelent.
Domeniul tipografiei este plin de jargon, variind de la numele corecte pentru diferitele părți ale scrisorilor dvs. până la termeni care se referă la modul de aranjare a acestora într-un design. În acest articol vă prezint un glosar amănunțit al unor termeni tipografici pentru a face lucrurile mai clare. La pagina 2, vom acoperi elementele de bază a ceea ce trebuie să știți pentru a lucra cu tipul.
Tipografia este arta și tehnica aranjării tipografiilor în așa fel încât limbajul scris să fie lizibil, lizibil și atrăgător. Aceasta include selectarea fonturilor, dimensiunile punctelor, lungimile liniilor, spațierea liniilor (urmărirea spațiului), ajustările spațierii între perechile de Litere și kerning [1].
Termenul tipografie se referă la stilul, aranjamentul și aspectul literelor, numerelor și simbolurilor care apar în timpul procesului. Designul fontului este o ambarcațiune strâns legată și este considerată parte a tipografiei, dar majoritatea Tipografilor nu proiectează fonturi, iar designerii de fonturi nu se consideră Tipografi.
Un exemplu extrem al consecințelor acestei situații este primii ani ai tipografiilor generate de calculator, când mulți au simțit că majoritatea fețelor au fost dezvoltate de specialiști ale căror prime abilități nu erau în domeniul tipografiei. Când tipografii au fost introduși în acest proces, s-au găsit cu experți în electronică care nu au putut să-și taie propriile tipografii timp de mulți ani și au fost nevoiți să lucreze cu turnătorii de tipografie. Se pare rezonabil să sun tipografie secundară de artă, în care tipograf folosește scrisoare de forme și de lectură convenții pe care a avut pic de control, și în care el nu contribuie cu nimic că a venit înainte de intervenția de procese mecanice (care, cel puțin până în secolul xx, a devenit imprimante „responsabilitate), și în care își practică arta, sau, cel puțin, este departe de final de producție.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *